Prima mea incercare de a face obiecte in GMax s-a soldat cu crearea unui podet de CF, podet care este inspirat din realitate, omologul sau real fiind unul in apropiere de Capalna pe Somes, jud. Salaj. In ceea ce priveste partea de Trainz, podetul va avea cateva reskinuri si o varianta simpla, dubla si, poate, o varianta tripla.
Proiectul este inca in stadiul de lucru, urmand a fi adaugate un terasament si o textura noua pentru balustrada. Voi reveni pe viitor cu updateuri la acest proiect.
Update: asa arata podetul texturat si cu terasament.
Update #2: Asa arata podetul implementat in Trainz, in varianta sa finala.
Update #3: Proiectul a fost finalizat. Exista o varianta dubla a sa, ambele versiuni avand atat texturi de "vara" cat si de "iarna" (ele sunt de tip OBJECT). In total sunt opt podete in pack (4 simple vara/iarna si 4 duble vara/iarna), numarul de poly fiind undeva in jurul valorii de 90.
In ceea ce priveste game-behaviour-ul, este bine sa aliniati podetul la grid si sa faceti santul cam de o patratica latime. Cum am spus mai sus, podetul este de tip object, pentru a putea fi rotit si ridicat in toate felurile posibile :)
>>> Aici găsiţi linkul de download pentru Podeţele de CF, realizate impreuna cu Cypryan de pe RTS: LINK
4 octombrie 2009
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
0 comments:
Trimiteți un comentariu